daniel silverman

Igår drog vi till bygården här i Överhärde och firade Daniel Silverman som fyllt arton år. Jag kan erkänna att jag kände mig ganska gammal bland alla 93or och 94or, menmen. Det var mycket folk i min ålder också!
Tyvärr blev det ganska mycket tjafs som det ofta kan bli på Valbo-festerna. Men det mesta har retts ut och jag tror alla är nöjda och glada idag! Jag höll mig nykter hela kvällen eftersom jag ville vakna upp idag och ha orken till att plugga.
Kvällen slutade i Furuvik och där fick pappa hämta mig imorse. Vi åkte till Bergby för att kika in motorutställningen som de hade där. Jättemysigt att dra iväg på en sväng med pappa i solskenet! Tack för det daddy :)


Tack Silverman för en rolig kväll och ännu en gång; Grattis ditt jävla as :D



Födelsedagsbarnet!

Min kära lillesyster Line

Älskade Mamphie

fooooolk (snodd av sophia pihlajainen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0