jobb idag

Ja, det blev en jättetrevlig kväll igår på Akropolis. Jag trodde jag skulle däcka av på plats, så mycket mat åt jag!
Förrätten blev vitlöksbröd med skitgod tsatziki och huvudrätten för min del blev marinerad kyckling fylld med fetaost och soltorkade tomater. Gissa en gång hur gott det var?
Dock var det så mycket mat att ingen av oss (inte ens Hampus, hör och häpna) orkade trycka i sig en efterrätt!

Kunde inte åka till Sanna igår eftersom jag inte hade någon skjuts hem och jag ska jobba idag. Det var verkligen synd! :( Men jag ska skriva till henne och kolla om hon är sugen på att ses idag istället när jag slutat jobbet.
Jag åkte alltså hem efter middagen och umgicks med familjen. Vi drack lite cider och tog det lugnt.

Vi fick gäster efter ett tag och det slutade med att jag och mamma skjutsade in dom och min låtsaspappa till racefesten på Gävle Mc-klubb.

Mamma väckte mig nyss och nu ska jag göra mig i ordning innan hon och jag åker till Hedvig's för att jobba. Det kommer bli skitskoj! Det var längesen jag jobbade där så jag är jättetaggad till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0