sommarkulan

Jag har precis lämnat av min lillebror Hampus och hans kompis Oliver på Sommarkulan. För er som inte vet vad det är; en grupp med härliga tjejer & killar i min ålder leker med barnen under sommardagarna. Dom badar, spelar fotboll, leker lekar och massa annat skoj :) Det uppskattas av ungarna kan jag säga!

Jag tänkte ta med Molly (vår staffetjej) på en promenad efter dumpningen av ungarna. Men när jag kom hem från Sommarkulan ligger hon och storsnarkar.. Därför tänker jag också lägga mig i soffan och snarka ett tag innan vi tar vår prommis :)

Boring väder men jag tror jag nog ska kunna tvinga med Alexander till Valbobadet idag i vilket fall ;b Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0