it is time to leave, it is time to start over



Godmorgon alla morgonpigga!

Jag håller på och fixar mig nu, packar ner det sista och plattar håret på samma gång. När jag är klar och har fått liv i Vanessa så åker vi till Köpis och handlar skor till mig :) När det är klart cyklar jag hem igen och sen är det bara att ladda upp inför bilresan på 6-7 timmar. 

Jag kommer slänga in ett inlägg eller två under tiden jag är där, men dom närmsta dagarna kommer gå till att krama om alla gamla vänner och till att packa upp för att sätta mig in i campinglivet igen.

Jag hoppas att ni alla får en skitbra sommar! Ni får skriva någon kommentar om vad ni har gjort, hur ni gjorde det (höhö ;) och framför allt hur det gick så att jag har någonting att läsa när jag loggar in :)


PUSS PÅ ER :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0